2012. június 18., hétfő

Limonádé fagyasztva

Citromot kaptál?





Azt mondják, ha citromot kapsz az élettől, csinálj belőle limonádét. :) Gondoltam, jó-jó, de olyan meleg van, hogy le is kéne fagyasztani. 
Kerestem valami ötleteset, hátha valaki a világon ugyanarra gondolt, és megtaláltam. Így kell:

Vágd le a citromok "kalapját", és az alját pedig úgy, hogy megálljanak, de vigyázz, alul ne legyen lyukas! 
Aztán facsard ki őket, úgy, hogy a héja szépen megmaradjon. Így lesznek klassz kis citrom pohárkáid.



Készíts limonádét! Így: 1 csésze cukorhoz 3 csésze vizet adj, forrald fel, amíg a cukor jól elolvad. Ha kész, önts hozzá 1 csésze citromlevet ( amit azelőbb kifacsartál a citromokból, az pont jó lesz) és 1 kanál reszelt citromhéj is kerülhet bele! Aztán tedd a mélyhűtőbe. Pár óra alatt jégkása lesz belőle.
Én egész éjszakára bent hagytam. Időnként, ha eszedbe jut, megkeverheted.



Amikor megfagyott, elő a citrom-pohárkákkal! Beletöltjük a fagyasztott limonádét. Innen már csak annyi marad, hogy bekanalazza, aki szereti. A kisfiam épp harmadszorra szedi tele a poharát. :)


Ki kér még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése